Thursday 24 November 2011

1. Be yourself, don't change for anyone. If they don't like you at your worst, 
    then they don't deserve you at your best.

   勇敢的做自己,不要为任何人而改变。如果他们不能接受最差的你,

   也不配拥有最好的你。❤



2.It is not easy to change friendship into love. But it's even harder to turn love into friendship. 

让友情变成爱情不是件容易的事,而让爱情变成友情却更困难。❤




3.我不温柔,我脾气不好,我容易吃醋,我容易心痛,我容易胡思乱想,
我很任性,我生气时不想说话,我开心了会一直傻笑,我受委屈会放在心里,
我在乎了就想被你知道,我喜欢在伤心的时候听伤心的歌,
我喜欢在开心的时候和在乎的人分享。我就是我,如果受不了,就别走进我的世界。❤







No comments:

Post a Comment